صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۹ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Apr) 28

عناوین صفحه

 

هگمتانه-گروه خبر همدان: صبح روز گذشته شهردار همدان به همراه معاون خدمات شهری، از طریق سامانه جامع مدیریت شهری همدان (۱۳۷) با شهروندان همدانی گفتگو کرد و به درخواست‌ها و نیازهای آنها پاسخ داد. 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، بیش از ١۵ نفر از شهروندان همدانی از طریق تماس با سامانه جامع مدیریت شهری همدان به شماره  ۱۳۷  درخواست‌ها، نیازها و مشکلات خود در زمینه های مختلف شهری را با عباس صوفی شهردار همدان در میان گذاشتند.

شهردار همدان در حاشیه این برنامه، اظهار کرد: این سامانه با هدف نیازسنجی و شناسایی درخواست‌ها و مشکلات شهری شهروندان همدانی راه اندازی شده است که مردم به صورت مستقیم مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایت های خود در حوزه‌های مختلف را به مدیریت شهری ارائه می کنند که در این میان شهرداری همدان بر اساس اولویت ها و نیازهای شهروندان اقدام به رفع مشکلات موجود می کند. 

 عباس صوفی، بیان کرد: در این ارتباط تلفنی بیش از ١۵ نفر از شهروندان مشکلات و درخواست های خود در حوزه خدمات شهری، پاک‌سازی و تنظیف معابر، ترمیم و اصلاح آسفالت، تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری، اصلاح ترافیکی معابر و...  را مطرح کردند که بر اساس ظرفیت های قانونی بررسی و پیگیری شد. 

 این مسؤول در ادامه تصریح کرد: متناسب با درخواست‌های شهروندان و با توجه به قابلیت رسیدگی هر کدام از موارد مطرح شده، دستورات لازم و قانونی در جهت رفع این موانع به معاونت‌ها، مدیران مناطق و مدیران سازمان های زیر مجموعه شهرداری‌ همدان صادر شد.

شهردار کلانشهر همدان، عنوان کرد: شهرداری همدان طی سال های اخیر با راه اندازی سامانه جامع ١٣٧ مدیریت شهری و در راستای مشارکت شهروندان و شناسایی و احصا مشکلات و درخواست های مردمی‌؛ گام های مهمی را در مسیر خدمت رسانی به مردم و تخصصی شدن امور شهری برداشته است که خوشبختانه منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شده است و در هدف گذاری پروژه های مهم شهری نیز سهم بسزایی داشته است. 

 صوفی در ادامه، اظهار کرد:  شهروندان استان همدان از طریق این سامانه برخط و ٢۴ ساعته می‌توانند مشکلات و مسائل خود را با کارشناسان سامانه جامع مدیریت شهری همدان(۱۳۷) در میان بگذارند و در مدت‌زمان کوتاه نیز پاسخ درخواست‌ های خود را دریافت کنند. 

 پس از پایان این ارتباط تلفنی، شهردار همدان به اتفاق مدیران شهری با حضور در خیابان آرام شرقی مشکل ترافیکی موجود در مجاورت پارک شهید صابری که از سوی یکی از شهروندان و از طریق سامانه جامع مدیریت شهری (١٣٧) مطرح شده بود را بررسی و پیگیری کرد و دستورات لازم را در جهت رفع مشکل موجود در اسرع وقت صادر کرد.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: